ذكريات في الغربة 5 .. قميصي المفضل ..

بعد نشري الحلقة الرابعة من ذكرياتي في الغربة اكتشفت حاجة غريبة قوي .. 
ان القميص اللي كنت لابسه في الصورة اللي اتكلمت عنها .. اتصورت بيه صور كتير ، مش فاهم في ايه ، بس اكتشفت ان القميص ده عندي من قبل ما ادخل الجامعة و لحد دلوقتي ، حتى انه من القمصان اللي اصريت اخده معايا و انا مسافر السعودية .. 

الصورة اللي جاية دي .. اتصورت بموبايل عتيق سنة 2006 قبل ما ادخل الكلية ، كنت في حديقة حيوان الجيزة بصحبة أخين عزيزين ، محمد بليغ ، و معه أحمد مجدي - اللي غني عن التعريف - .. :) 


الصورة دي انتوا عارفينها 


الصورة دي كانت في نفس اليوم :( 


هي دي اللي كانت في حديقة الحيوان .. مع مجدي و بليغ


و دي كانت و أنا بأوقع عقد نشر رواية رنة تليفون مع دار فكرة - الله يرحمها- 
ملحوظة .. الله رحمها قبل ما ينشروا الرواية 


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

أول عيد ميلاد في الغربة

رهف: لله مصير من سلك دربك .. صرخة أنثوية مرتفعة الصدى في وجه المجتمع.

مكتبتي #1 : الليالي الهادئة .. ميسلون هادي